Ga naar inhoud


[7020S] CD updates/freezes gbox 2.21b vs. 2.25c met Pli-H


koekjedebij

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Graag wilde ik een mening van gbox gebruikers op een 7020.

 

Met gbox 2.21b krijg ik gewoonweg geen CD updates binnen en gisteren kwam ik er achter dat dat met gbox 2.25c wel lukte met exact dezelfde config (alleen binary vervangen).

 

Echter met gbox 2.25c heb ik het probleem dat op sommige kanalen een aantal keren per minuut voor een seconde of zo het beeld heel eventjes freezt.

Dit probleem heb ik voornamelijk op film1 en premiere direct

 

Zijn er meer die dit laatste probleem hebben en wie weet daar de oplossing voor???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja ik herken dit probleem, heb helaas geen oplossing. Iedere gbox versie die ik heb geprobeerd heeft wel een bijwerking.

 

Mijn workaround is de update in m'n topfield binnen te halen.

 

Grtz

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

raar dat je het op premiere direct ook hebt, want het etalage kanaal van premiere direct is gewoon FTA en niet onderdeel van CD nederland.

 

Wavefrontier T90 met 12 Smart Octo LNB's

Archsat met 3 Smart Octo LNB's

1x Dreambox 8000, 4x Dreambox 800se en 2x Dreambox 800

 

28.2e - 23.5e - 19,2e - 16.0e - 13.0e - 10.0e - 4.8e - 0.8w - 4.0w - 8.0w - 12.5w - 15.0w - 22.0w - 30.0w - 40.5w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
zet uw i lijn naar 2 ... of 3 en uw x naar 6
en of zorg voor betere peers..


Met de configuratie was ik al aan het spelen geweest.
Door oa de logging uit te zetten etc had ik het al behoorlijk beter maar ik ben er nog steeds niet vanaf.
Ik heb nu de binaries van alle gbox versies op de dreambox gezet en met een ppanel menu kan ik met de afstandbediening switchen tussen de verschillende versies.

Misschien dat ik zo een duidelijker idee krijg met welke combinatie ik zowel stabiel beeld heb (geen freezes om de paar seconden) en ook gewoon CD updates binnen krijg.

Ik hou me aanbevolen voor tips
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...