cookie monster Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 Ik zou graag mijn maxplus 2100+ ipv een diseqc 1x4 nu te gebruiken , een disecq 1x8 willen aanschaffen , daar ik 8 LNB's wil plaatsen , eigenlijk 9 , Astra 2 via 2 aparte ontvangers !! Levert zo'n diseqc VEEL verlies op ?? Wavefield 55cm , Satellieten: 42° / 39° / 33° / 28,5 / 23,5° / 19,2° / 13° / 9° / 4,8° oost Als ik goed begrepen heb , heeft de uncommitted-functie hiermee te maken ?? Of hoe moet ik hiermee te werk gaan ?? Thx alvast <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> ivm een Dreambox: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rt=all&vc=1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cashnoflow Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 Schaf een 1x10 switch aan, werkt nu ruim een jaar probleemloos. Geprogrammeerd in mode 5. Heeft volgens de fabrikant een demping van max 3db en laat zich zeer eenvoudig installeren op de Maxplus. De demping is bij mij vrijwel niet zichtbaar in signaalsterkte, met of zonder op een minder sterke satelliet als de 16e. Ik heb er ook een 1x4 op poort 10 op aangesloten voor de 7w, 12,5w en 30w voor de Hispasat. Zaterdag hoop ik er nog de 36 of de 33 bij te zetten. (Hangt af van vrij zicht ivm huis van de buren). Voldoende dus voor uitbreiding en niet duur. vr.gr. Clarc-tech HD/Max225Combo/T55 met 28e-23.5e-19.2e-16e-13e-9e-7e-4.8e-1w-5w-8w-12.5w, Triax 64 voor 30w en ?? 60 voor 36e-33e
cookie monster Posted July 4, 2007 Author Posted July 4, 2007 Yep , de Maxplus heeft 16 uncommitted-standen , diseqc 1,0-1,1 !! Dus , zo'n 10x1 is dan interessanter , kan ook hier Astra 2 / Eurobird er bij op aangekoppeld worden <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> De software die er inzit , is van 27 oktober 2006 !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cashnoflow Posted July 4, 2007 Posted July 4, 2007 Update de Maxplus naar de laatste versie firmware, is nu 1.71. Heb je meer mogelijkheden en de problemen met de CD kaart zijn opgelosten. De mogelijkheden van het apparaat worden niet veranderd. Vr.gr. Clarc-tech HD/Max225Combo/T55 met 28e-23.5e-19.2e-16e-13e-9e-7e-4.8e-1w-5w-8w-12.5w, Triax 64 voor 30w en ?? 60 voor 36e-33e
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now