Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik zou graag mijn maxplus 2100+ ipv een diseqc 1x4 nu te gebruiken ,

een disecq 1x8 willen aanschaffen , daar ik 8 LNB's wil plaatsen ,

eigenlijk 9 , Astra 2 via 2 aparte ontvangers !!

Levert zo'n diseqc VEEL verlies op ??

 

Wavefield 55cm , Satellieten:

42° / 39° / 33° / 28,5 / 23,5° / 19,2° / 13° / 9° / 4,8° oost

 

Als ik goed begrepen heb ,

heeft de uncommitted-functie hiermee te maken ??

Of hoe moet ik hiermee te werk gaan ??

 

Thx alvast <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

 

 

ivm een Dreambox:

http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rt=all&vc=1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Posted

Schaf een 1x10 switch aan, werkt nu ruim een jaar probleemloos. Geprogrammeerd in mode 5. Heeft volgens de fabrikant een demping van max 3db en laat zich zeer eenvoudig installeren op de Maxplus. De demping is bij mij vrijwel niet zichtbaar in signaalsterkte, met of zonder op een minder sterke satelliet als de 16e. Ik heb er ook een 1x4 op poort 10 op aangesloten voor de 7w, 12,5w en 30w voor de Hispasat. Zaterdag hoop ik er nog de 36 of de 33 bij te zetten. (Hangt af van vrij zicht ivm huis van de buren). Voldoende dus voor uitbreiding en niet duur.

 

vr.gr.

Clarc-tech HD/Max225Combo/T55 met 28e-23.5e-19.2e-16e-13e-9e-7e-4.8e-1w-5w-8w-12.5w, Triax 64 voor 30w en ?? 60 voor 36e-33e

Posted

Yep , de Maxplus heeft 16 uncommitted-standen , diseqc 1,0-1,1 !!

 

Dus , zo'n 10x1 is dan interessanter , kan ook hier

Astra 2 / Eurobird er bij op aangekoppeld worden <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

 

De software die er inzit , is van 27 oktober 2006 !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Posted

Update de Maxplus naar de laatste versie firmware, is nu 1.71. Heb je meer mogelijkheden en de problemen met de CD kaart zijn opgelosten. De mogelijkheden van het apparaat worden niet veranderd.

 

Vr.gr.

Clarc-tech HD/Max225Combo/T55 met 28e-23.5e-19.2e-16e-13e-9e-7e-4.8e-1w-5w-8w-12.5w, Triax 64 voor 30w en ?? 60 voor 36e-33e

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...