Murdock Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Op mijn DM500 staat een Pli image waar de CCCAM in de /BIN staat. Als ik via het download menu de nieuwe CCCam wil downloaden kost me dat weer geheugenruimte en die is te schaars. Hoe kan ik handmatig die CCCam vervangen en meteen de oude eruit gooien? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Even wachten tot de release van PLi Helenite Final, daar zit de laatste CCcam weer in /bin.
hemertje Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Citaat: Op mijn DM500 staat een Pli image waar de CCCAM in de /BIN staat. Als ik via het download menu de nieuwe CCCam wil downloaden kost me dat weer geheugenruimte en die is te schaars. Hoe kan ik handmatig die CCCam vervangen en meteen de oude eruit gooien? die kan je niet vervangen want /Bin is "alleen lezen" DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Ome Merde Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 CCcam.cfg veilig stellen via FTP, CCcam + config deïnstalleren en dan CCcam 2.0 weer installeren, configje terug en klaar toch ? merDe deze ruimte is te huur
Ðeninux Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Cccam in je var/bin verwijderen met totalcommander. Nieuwe Cccam.ppc kopieren naar var/bin (let op voor kopieren .ppc weglaten. Dus als je kopieerd met totalcommander dan komt de vraag of je blabla cccam.ppc wilt kopieren. Hier haal je.ppc weg. Daarna atributen wijzigen van cccam naar 755 (chmod) Configfile overschrijven (aanpassen) en klaar is kees. Ps. als cccam niet geheel gekopieerd wordt dan moet je deze weer verwijderen en je box ff opnieuw starten, er is dan een ruimte gebrek. in var/etc/plimgr/cams/cccam openen en versie aanpassen in 2.0.0 dit hoeft niet perse maar nu zie je in je blue panel ook dat het v2.0.0 is. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
dAF2000 Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Hemertje en Murdock zelf hebben al 't antwoord gegeven: In PLi voor de 500 zit CCcam standaard in de image gebakken (handig scheelt ruimte in /var) en die kun je niet verwijderen. Maar je kunt wel een nieuwe installeren die dan wel in /var komt (en dat wilde Murdock niet). Het is dus heel even wachten op de release van Helenite Final.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen