Jump to content

[Vista] Microsoft geeft Bug list uit


Recommended Posts

Posted

Er schijnen nog wel wat bugjes in Vista te zitten.

 

 

 

JJK

post-20440-1318259280,4551_thumb.jpg

Posted

Dat is typisch bij elk nieuw besturingssysteem die uitkomt. (moet zelfs niet van de hand van microsoft komen.).

 

Daarom blijf ik bij mijn mening. Ik koop pas na de release van een service pack. Zeker voor bedrijven.

Posted

Had vista erop. Maar onder andere mijn t.v. kaart kreeg ik niet aan de praat. Mijn ervaring is ongeveer 1 jaar wachten met een nieuw os eer die erop te zetten.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Posted

ik heb gehoort dat de service pack in november uitkomt ieder besturings systeem bevat fouten xp, 95 98 naar dat hou je toch en ja in het beging wat meer als de andere maar wat wil je. de meeste fouten worden gevonden door hackers of consumenten die het weer door spelen aan microsoft zodat ze hem produck naar behoren kunnen bijstellen. tot nu toe vind ik vista nog helemaal niet zo slecht oke niet alle stuurprogamma zijn aangpast maar ja wat wil???

dat komt van zelf wel.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...