Guest Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 hallo, ik heb een mda II van T-Mobile daar heb ik een bleutooth tomtom gps en tomtom 6 daarbij als ik hem wil verdingen zecht tomtom kan geen gps vinden ben destijd met een verhuizing de handleideing kwijt geraakt weet iemand hoe dit moet alvast bedankt. <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />
Bink Posted July 7, 2007 Posted July 7, 2007 je moet de gps-antenne eerst "pairen" (verbinden) in het instellingen-menu op je MDA. De verbinding goedkeuren. Dan vindt hij hem automatisch.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now