Jump to content

Recommended Posts

Posted

bron: http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/bundesliga/2007/07/06/bundesliga-tv-premiere/arena-aus,geo=2102916.html

 

de hoofdpunten:

Binnen 2 weken zal het kartelamt zeer waarschijnlijk toestemming geven voor Premiere om weer de Bundesliga uitzendrechten binnen te halen. Unity Media (Arena dus) heeft de doelen niet weten halen en blijft zitten op 1.1 miljoen abonnenten, daar waar er 6 miljoen nodig waren. Het eerste jaar zou een verlies van 200 miljoen EUR hebben opgeleverd. De 100 medewerkers van Arena zijn gisteravond op de hoogte gebracht. Premiere is bereid een 3 stellen miljoenen bedrag neer te tellen voor de verblijvende rechten. Ook het buitenlandse voetbal zal worden overgenomen. De beurs reageerde positief en het Premiere aandeel sprong met 5.6 procent omhoog.

 

Of en hoe het sportpakket zich haat verander in prijs is nog niet bekend.

 

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Posted

premiere world betaald meer als 240 miljoen euro voor het komende seizoen

 

 

PREMIERE soll nach Informationen der Tageszeitung "Die Welt" mehr als 240

Millionen Euro pro Saison zahlen. Diese Summe hatte arena im Dezember

2005 mit der Deutscheln Fussball-Liga vereinbart.

bron. stefan hagedorn

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...