Jump to content

Recommended Posts

Posted

hoe komt het dat je beeld bevriesd of stil blijft staan bij een opgenomen progamma, kan ook niet meer doorspoelen.komt af en toe voor maar is natuurlijk erg vervelend

topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.

Posted

Heb jij ook taps draaien, vaak ligt dit aan bepaalde taps, of de volgorde daarin.

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Posted

Sorry, maar geen antwoord op je vraag. Wel een nieuwe vraag aan jou: Wat is de "actieve copy" tap?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...