Ga naar inhoud


Gsm kaart editten


Aanbevolen berichten

Ik kan met m'n VP-20 programmer met het proggie Chip-it het telefoonboek van mijn GSM kaart bewerken, hiervoor moet ik de vp-20 in de phoenix mode zetten (schakelaar omhoog) heeft niet echt met sat te maken, maar is wel handig om te weten dat het kan, ik bedoel t'is weer een nieuw aspect voor de hobby ("spelen" met een programmer )<P>GRTZ Andre

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Over SIM-kaarten lezen gesproken.....<BR>Ik krijg ook regelmatig een SMS-melding op m'n Nokia (9110):<BR>Sender: +316530990<BR>Text: 'GSM kaart aangepast'<BR>Nu krijg ik bij dit soort berichten toch wel een beetje de kriebels (en zeker omdat *niemand* in mijn omgeving zulke berichten ontvangt) heb ik maar eens kontakt gezocht met m'n provider. (Talkline)<BR>Reactie: 'euhhhhh, momentje........ effe navragen' 'Ja, dat kan kloppen, (normaaal zou u daar geen bericht voor moeten / mogen ontvangen) want er zijn wat wijzigingen in de software gemaakt en die zijn naar uw telefoon ge-upload' shocked.gif" border="0<BR>En dit soort berichten heb ik al wel meer dan 10 keer ontvangen (ook als ik in het buitenland zit)<BR>Heeft iemand hier meer ervaring mee. Ik hoe hier in iedergeval geen warm gevoel aan over als remote de software van m'n kaart geproged kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar baseer jij dat dan op? (ervaring mee?!?)<BR>Lijkt me stug (maarja, je weet maar nooit) zo interessant ben ik niet voor hun.<BR>Dan hebben ze wel andere wegen / mogelijkheden om mij te tracen (en ook een stuk makkelijker).<BR>(en, nee, ik ben ook niet paranoide wink.gif" border="0 )<BR>Is er echt verder niemand die dat ooit heeft gehad?!?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luckyluke (cow-boy)<P>Als je het niet erg vindt<BR>heb ik ook intresse in de chipcard programma<BR>waar je van gebruik maakt<BR>Als het neit veel gevraagd is zou je die naar mij toe willen mailen<BR>en anders een url waar ik het vandaan kan halen.<BR>Ik heb geprobeerd op chipcard te zoeken maar weinig tot niets<BR>e-mail to: madarbaks@freeler.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...