janelze Geplaatst: 8 juli 2007 Geplaatst: 8 juli 2007 Hey ik had een vraag ik heb nu in mijn DB de gemini met gbox , maar mijn DB werkt niet lekker met gemini nu is mijn vraag kan ik als ik pli er weer op zet ook gewoon Gbox er inzetten of is dit alleen voor gemini Dreambox 7000s Diseq 1.2 motor Xtreme 9000 stb magic & matrix reloaded cam's titanium card
Vmax145 Geplaatst: 8 juli 2007 Geplaatst: 8 juli 2007 dat werkt ja gr.Vmax Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1
guppje29 Geplaatst: 8 juli 2007 Geplaatst: 8 juli 2007 ff bij oudere softcam gbox downloaden dan de files in de box ff met nieuwere versie overschrijven en de rechten goed zetten en werken. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Ome Merde Geplaatst: 8 juli 2007 Geplaatst: 8 juli 2007 dus even voor de duidelijkheid. via het downloadpanel kan je onder "older emu's" het startscript voor gbox downloaden. hiermee download je dus niet de emu + bijbehorende configuratiebestanden, die moet je er handmatig met FTP bijzetten zoals hierboven stond omschreven. merDe deze ruimte is te huur
janelze Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Geplaatst: 14 juli 2007 dus als ik nu mijn .cfg bestand copyeer uit m'n box en met andere image weer terug zet is het dan okee of moet er meer gebeuren ? Dreambox 7000s Diseq 1.2 motor Xtreme 9000 stb magic & matrix reloaded cam's titanium card
Ome Merde Geplaatst: 16 juli 2007 Geplaatst: 16 juli 2007 cwshare.cfg en gbox_cfg zijn voldoende ja, die zijn universeel en kan je in elk image toepassen. start en stop script is wat anders. ze lijken veel op elkaar maar verschillen soms toch wel weer wat van elkaar. afhankelijk van je image kan je soms kan en klare "installers" downloaden. je hoeft dan alleen via FTP genoemde bestanden te overschrijven en vervolgens de emu te starten. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen