Guest Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 Bij mij verschijnt plotsklaps steeds de skin in beeld. Erg vervelend als je naar iets zit te kijken met ondertitels. Ik heb verschillende skins geprobeerd maar het gebeurd bij iedere skin. Ben ik de enigste die hier last van heeft, en is er wellicht iets aan te doen??? Tobias
Ome Merde Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 zet eens een vinkje bij "hide error windows" in het dreammenu, volgens mij is het dan weg. merDe deze ruimte is te huur
Guest Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 Ik heb het er niet bij gezet, maar waar kan ik dat vinden in de LT image? Tobias
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now