Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vroegah, toen werden de prijzen gepubliceerd, welke de renners verdienen in de Tour. Ondaks verwoede pogingen kom ik er niet meer achter.

Het lijkt me leuk bij te houden, welke wielrenner, wat verdient. Een tour-etappe; wat brengt dat op. Elke dag in de gele trui; wat brengt dat op? Bolletjestrui per dag? Wat brengt dat op. Hier weet men veel. Enig idee waar ik dat kan vinden. Heb ik het verleden sportredacties etc. aangeschreven. Geen resultaat.

Ik ben zeeeer benieuwd. (ben niet van de belasting!)

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Posted

Ik denk dat het flink wat oplevert want de EPO moet ook betaald worden. <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Posted

EPO voor 180 man kan niet veel kosten

en wat ze met een verdienen is niet zo veel met een trui

en dat is dan voor de hele ploeg

wielrenner verdienen geld met contracten

en na de toer voor veel geld een rondje om de kerk

Posted

Ik heb vroeger voor een sponsor in het veldrijden gewerkt. Die mannen kregen een contract met een vast loon daarboven werd er commissie uitgekeerd afhankelijk van de prestatie. Naast deze inkomsten kon de renner bijverdienen door startgeld te vragen bij inderdaaad "het rondje rond de kerk". Dit zal in het wielrennen wel niet anders zijn denk ik. Hoeveel de bedragen zijn weet ik niet, ik weet wel dat die mannen hun wedde "iets" hoger lag als het mijne.

 

<img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

Groetjes

Sunny Sat

Posted

Maar hopen dat iemand het weet. Anders ben je zo offtopic.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Posted

Wielrennen is toch een sportieve hobby?? <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> grts Henk

Posted

Toch niet in de Tour de France? Volgens mij doen ze het voor hun brood.(en iets er op!)

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Posted

Je verdiend in de tour niet per renner maar als ploeg.

Naarlang je plaatsen en truien, en aan het einde van de tour word dat door de hele ploeg gedeeld iedereen even veel of weinig.

 

 

Grt Theo

Posted

IS bekend. Wil toch graag weten!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Posted

ik denk niet dat je er iets over vind de belasting zoekt er ook al na

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Posted

bron krant:

Geldklassement:

1. Quick Step-Innergetic 37.030 euro

2. Rabobank 30.900

3. Team T-Mobile 26.040

4. Team CSC 21.540

5. Crédit Agricole 19.080

6. Cofidis 17.830

7. Liquigas 15.710

8. Team Milram 15.350

9. Predictor-Lotto 12.510

10. Barloworld 12.300

11. Française Des Jeux 12.270

12. Saunier Duval-Prodir 12.120

13. Gerolsteiner 10.680

14. Astana 10.200

15. Discovery Channel 9.880

16. Euskaltel-Euskadi 9.250

17. Agritubel 8.760

18. Bouygues Telecom 7.210

19. Lampre-Fondital 6.920

20. Caisse d'Epargne 5.630

21. Ag2r Prevoyance 3.340

Posted

Dit komt al een beetje in de buurt. Welke krant?

Maar bovenal: wat heeft de renner er aan bijgedragen per rit? Rabo (lees Rasmussen) doet het in deze ronde toch heel goed. Hopelijk blijft ie goed presteren en

de tijdritten tot een goed einde te brengen.

Groeten,

Alx

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Posted
Citaat:
bron krant:
Geldklassement:
1. Quick Step-Innergetic 37.030 euro
2. Rabobank 30.900
3. Team T-Mobile 26.040
4. Team CSC 21.540
5. Crédit Agricole 19.080
6. Cofidis 17.830
7. Liquigas 15.710
8. Team Milram 15.350
9. Predictor-Lotto 12.510
10. Barloworld 12.300
11. Française Des Jeux 12.270
12. Saunier Duval-Prodir 12.120
13. Gerolsteiner 10.680
14. Astana 10.200
15. Discovery Channel 9.880
16. Euskaltel-Euskadi 9.250
17. Agritubel 8.760
18. Bouygues Telecom 7.210
19. Lampre-Fondital 6.920
20. Caisse d'Epargne 5.630
21. Ag2r Prevoyance 3.340


Kan niet geloven dat CSC niet hoger staat na 2 ritzeges en een goede week gele trui.
Posted

telegraaf maar kan het niet terug vinden

stront vanochtend op de web site

die tijd ritten dat is niets voor Rasmussen dat kan die niet

maar ik doe mijn petje ver af voor het wat een berg beest

Posted

Uit Vara TV magazine nr 29: trui eindprijs dagprijs (in euro); geel 450.000 7000; groen 136.100 6000; bolletjes 106.650 5700; wit 66.500 6000; ploegklassement 178.800 2800; etappewinst 8000. (tikfouten voorbehouden).

Groeten van de zolder.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...