MR_B Posted July 11, 2007 Posted July 11, 2007 Ik lees ergens op een site dat de 6071 en 6072 OTA upgrade krijgen/kunnen ??? Ben ik toch wel beniewd dan. Voor de Phlips 7071 en 7072 wordt nog aan de software gewerkt. Zodra deze beschikbaar is kunt u die downloaden door de standby toets 5-10 seconden lang ingedrukt te houden De led gaat dan knipperen. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MJB Posted July 11, 2007 Posted July 11, 2007 MR_B, Toch wel eens handig als je de bron vermeld.. Zapdos
MR_B Posted July 11, 2007 Author Posted July 11, 2007 Citaat: MR_B, Toch wel eens handig als je de bron vermeld.. Zapdos dan zou het reclame zijn en dat mag hier niet ! Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Johan45 Posted July 11, 2007 Posted July 11, 2007 Dan doe ik dit topic dicht en wachten we op een bericht met bron vermelding. Vult u rustig aan !!!
Recommended Posts