Ga naar inhoud


Iedereen met een Belkin F5D7633df4A die niet op microsoft.com geraakt!


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Wil even melden dat de Belkin ADSL modem met Wireless G router dus standaard niet op bepaalde sites geraakt. Waaronder microsoft.com. bellen met de helpdesk van Belkin heeft ook helemaal geen zin, ik gaf ze aan de telefoon een oplossing die ik op een forum had gevonden en vroeg of dit een mogelijke oplossing kon zijn, ze hadden van het probleem en die bepaalde oplossing nog nooit gehoord. Ik vroeg vervolgens dus of ze me zouden kunnen verder helpen als deze oplossing niet werkt en kreeg als antwoord dat er niets in de modem aanwezig is om sites te blokkeren en dat ze me niet verder zouden kunnen helpen.

 

De oplossing dan toch maar geprobeerd en ja hoor het werkt. Je moet er wel wat voor doen, een instelling in de modem aanpassen en drtcp021 downloaden. Maar dan heb je toegang tot de sites en msn messenger zelfs dat deed het niet.

 

Ik vind het schandalig dat ze het probleem zelfs niet toegeven, de postings op dat forum waar ik de oplossing gevonden heb zijn van februari 2007 maak me niet wijs dat nog niemand daarover geklaagd heeft. De oplossing kwam trouwens van een engelsman die met Belkin gebeld heeft. Dus als je Belkin contacteerd bel dan meteen naar de UK en niet naar NL.

 

Dit probleem heeft me zo een 30 euro aan telefoontjes gekost, het zogenaamde gratis techinsche ondersteuningsnummer op de doos werkt niet en verwijst je door naar een betaalnummer.

 

Als er nog mensen zijn met dit probleem ik hoor het graag en heb een oplossing indien nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hier een Belkin F5D7231 G wireless router. Ik heb deze problemen helemaal niet. Lijkt me meer een probleem, wat zich afspeelt op je pc. Is je pc wel virus en spyware vrij ?? Ik denk, dat vooral spyware en adware bij jou roet in het eten gooit.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt heel zeker niet aan mijn computer. Het is getest geweest op verschillende computers en heb ook nog kabelinternet via een kabelmodem en andere belkin router en daar heb ik het probleem niet.

 

En dan nog eens het feit dat er nog verschillende mensen met het zelfde probleem zitten en het feit dat ik het met de oplossing die er toen gevonden is heb kunnen oplossen zegt me toch dat er iets mis was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...