Jump to content

[7025] kan deze dreambox tegelijkertijd met 2 tuners werken ?


Recommended Posts

Posted

Hallo kan een 7025 met 2 verschillende tuners werken B.V een op kabel en een op sat ?

 

Gr boma

Posted

klopt, heb het hier ook goed lopend....

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Posted

ja werkt zonder problemen ! <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

als je een goede kanalen lijst wil hebben met @home er in dan wil ik die je wel geven <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Posted

@ allemaal bedankt voor de info

 

Groetjes boma

Posted
Citaat:
klopt, heb het hier ook goed lopend....


Waarom zou je kabel aansluiten als je ook sat kan ontvangen?
Ik heb ook nog kabel maar die zit gewoon in de tuner van de TV.

Neem dan een tweede sat tuner en lus de kabel door.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Posted

Euh, omdat er op de kabel vanalles in DVB-C wordt aangeboden wat niet op de sat beschikbaar is en al helemaal niet op de oude analoge kabel? <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" />

Posted
Citaat:
Euh, omdat er op de kabel vanalles in DVB-C wordt aangeboden wat niet op de sat beschikbaar is en al helemaal niet op de oude analoge kabel? <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" />


Maar voor DVB-c heb je toch een decoder nodig, dat gaat toch niet met een DB-cable tuner?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Posted

Citaat:
Maar voor DVB-c heb je toch een decoder nodig, dat gaat toch niet met een DB-cable tuner?

Voor de decoder, gebruik je m.i. de 7025, de 3 verschillende tuners (S+C+T) zijn de manieren van ontvangst.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Posted

@ allemaal

 

ik heb juist zo een machien gehaald maar dat gaat toch veel beter als een relook nu nog op de kabel expimerenteren maar ik woon in belgie hopelijk lukt dat hier om de ongecodeerde zenders te zien

 

gr boma <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Posted
Citaat:
ja werkt zonder problemen ! <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />
als je een goede kanalen lijst wil hebben met @home er in dan wil ik die je wel geven <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Ik heb wel belangstelling voor de kanalenlijst.
Ik heb net 2 DVB-C tuners besteld, dus dat zou me veel werk schelen... <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

gr,
BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...