Gast Geplaatst: 1 april 2002 Geplaatst: 1 april 2002 Hoi, Ik wil graag een orginele kaart van Canal+ (incl. canal+ zenders) klonen/bewerken. Ik heb het geprobeerd met MKFv4.3 Maar als ik dan iets verander vraagt hij steeds naar de system key, en die kan ik dus niet vinden! Wat doe ik verkeerd ? Kan iemand mij zeggen hoe ik dat moet doen, of moet ik een ander programma gebruiken ? Alvast bedankt voor de medewerking Groetjes Joop
Gast Geplaatst: 1 april 2002 Geplaatst: 1 april 2002 na get firmware, aan de linkerkant op settings drukken en extract key . weet wel waar je aan begint?
Gast Geplaatst: 18 april 2002 Geplaatst: 18 april 2002 ja wil ook wel eens weten wat ik kan doen met mn originele cana*+ card ik heb een originele franse kaart waar ik wat mee wil gaan doen ...hoe kan ik dat heb wel de mk hier en uitgelezen maar kan de kaart niet goed programeren omdat ik dan een file moet laden in de kaart die ik niet heb
Gast Geplaatst: 18 april 2002 Geplaatst: 18 april 2002 gewoon hetzelfde als op nederlandse kaart, heb laatst italiaanse kaart ook gemodificeerd
EasySat Geplaatst: 18 april 2002 Geplaatst: 18 april 2002 Ik sluit dit topic. De discussie kan in het daarvoor bestemde forum verder gevoerd worden.
Gast Geplaatst: 11 april 2003 Geplaatst: 11 april 2003 Dit forum is daar toch uitermate geschikt voor?? Of kan je me vertellen bij welk forum ik hiervoor moet zijn?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 11 april 2003 Geplaatst: 11 april 2003 SATELLIET CODERINGSSYSTEMEN -> SECA1 of SECA2
Gast Geplaatst: 5 mei 2003 Geplaatst: 5 mei 2003 Is dit de nieuwe canal+ v1 kaart??? Zo ja dan heb je wel lef om die nu al te extracten.
Gast Geplaatst: 1 juni 2003 Geplaatst: 1 juni 2003 ja dat moet je pas doen als de officiele kaarten echt werken dus niet als alles nog openstaat ;-)
Aanbevolen berichten