pierre.27 Posted July 14, 2007 Posted July 14, 2007 Goede avond, ik bezit een twee jaar oude Medion MD-42183 DVD/HDD-recorder, waarmee ik programma,s van de tv-kanalen op de harde schijf kan opnemen en daarna weer eventueel afspelen. Ook kan ik de tv-kanalen opnemen/branden op een DVD. .......... Maar ik kan niet van een DVD naar de harde schijf opnemen! (kopiëren) (BREIN had er twee jaar geleden iets mee te maken, meen ik mij te herinneren!) Alle DVD/HDD-recorders, die je nu koopt kunnen dat wel !!!! Weet iemand of er binnenin de recorder iets te solderen valt, zodat het kopiëer-euvel opgelost kan worden ??? mvg Pierre <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />
yaho Posted July 14, 2007 Posted July 14, 2007 Zijn er geen software updates op de servicesite van medion? Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3
pierre.27 Posted July 15, 2007 Author Posted July 15, 2007 yaho, nee ik had dat al opgevraagd bij medion. Alleen een nederlandse handleiding hadden zij in de update.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now