Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goede avond,

ik bezit een twee jaar oude Medion MD-42183 DVD/HDD-recorder, waarmee ik programma,s van de tv-kanalen op de harde schijf kan opnemen en daarna weer eventueel afspelen.

Ook kan ik de tv-kanalen opnemen/branden op een DVD.

..........

Maar ik kan niet van een DVD naar de harde schijf opnemen! (kopiëren)

(BREIN had er twee jaar geleden iets mee te maken, meen ik mij te herinneren!)

Alle DVD/HDD-recorders, die je nu koopt kunnen dat wel !!!!

Weet iemand of er binnenin de recorder iets te solderen valt, zodat het kopiëer-euvel opgelost kan worden ???

mvg

Pierre

<img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...