Ga naar inhoud


[7025] ronaldd, epg maar max. 2 programma's vooruit?


Pat3068

Aanbevolen berichten

Pro, bedankt voor de info. Dit wist ik inderdaad nog niet.

Ik ga er vanuit dat het niet uitmaakt of je via cable of satelite kijkt. Het enige verschil is, welk kanaal de programmagids meezendt. Ik zit niet op casema of upc, maar een kleine lokale kabeltv stichting van het dorp hier. Dus ik zal het zelf uit moeten zoeken , vrees ik.

De tip van een ander image klinkt ook nog wel goed.Ik heb nog een ander image erop staan via barry allen. Ik heb ook nog LT-2nd maneuver erop staan.

Voor alle volledigheid, kun je eens exact uitleggen waar ik de programmainfo voor meer dan now+next kan zien onder ronaldd.? Dan weet ik in 1 keer waar ik moet kijken, in plaats van telkens allerlei menutjes proberen.Thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wist ik het maar. Ik ken ronaldd dus niet. Bij Pli is het de rode knop op de afstandbediening. Je kunt ook kijken of je MV als plugin hebt (of deze downloaden van deze website ), hier wordt ook de volledige EPG in getoond.

 

Het lijkt mij overigens zeer onwaarschijnlijk dat een kabelaar, hoe klein ook, alleen now&next mee stuurt. Bij welke kabelmaatschappij zit je?

DM8000HD~OpenPLi®~Henksat~Archsat DJ85EM~3x Smart Titanium Quad~Alps Quad~4x SatConn 4x1 DiSEqC 2.0~13/19,2/23,5/28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...