Ga naar inhoud


[TF Algemeen] .rec files en Nero 7


grunnsat

Aanbevolen berichten

Het zal hier wellicht wel eens gemeld zijn, maar Nero Vision (van Nero 7) kan prima overweg met de .rec files van Topfield PVR's. Ze staan niet bij de lijst van standaard ondersteunde (en dus gevonden) bestanden, maar als je een .rec file als input kiest herkent hij het bestand direct. Bij een opname van Film 1 herkende Vision zelfs automatisch waar de film exact begon en eindigde, zodat ik de voorloop en achterloop stukken heel makkelijk kon trimmen. Van harte aanbevolen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ze staan niet bij de lijst van standaard ondersteunde (en dus gevonden) bestanden, maar als je een .rec file als input kiest herkent hij het bestand direct.


Ik heb gisteravond dit geprobeerd met ook Nero 7 (waarvan Vision versie 4 is), maar ik krijg de opnames niet erin.
Hij blijft de fout-melding geven: ondersteund deze format niet.

Moet er een bepaalde plug-in voor installeren, of is het vanaf een bepaalde versie 7 dat het wordt ondersteund. Ikzelf heb versie 7.0.

Ik moet ik een bepaalde procedure volgen?

Alle hulp/info is welkom.

Het waren overigens gedecodeerde opnames van Ned 2 en een topgear opname van de BBC.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik de laatste update voor Nero 7 en hier werkt het gewoon ( Nero 7.10.1.0 )

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...