Guest Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 Hallo ik ben sinds kort bezitter van een TP 5010 PVR, die heb ik staan op een 100 cm schotel met een motor. Ik heb wat zitten klooien met dat geheel , ik moet zeggen ik heb er weinig verstand van, maar nu heb ik op astra wel wat zender fta danmaar als ik bijv naar hotbird ga dan heb ik onderin 99% ontvangst en daarboven 75% ontvangst moet volgens mij goed zijn. maar helaas krijg ik wel radio zenders maar geen tv zenders.......... misschien omdat ik newbie ben maar ik snap er niets van is ook zo met astra 2 en 3. wie kan mij daarmee helpen. Alvast bedankt
Guest Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 lezen is het motto inderdaad ik heb wat gelezen, fabrieks instellingen terug gezet overnieuw begonnen alleen astra 3 kwijt maar daar kom ik ook wel weer uit maar nu vind ie zat zenders.
Guest Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Hi Gofor, ja dat "satelliet gebeuren" is een kwestie van doorzetten Succes er mee. De twee meters zijn je LNB sterkte en de Satelliet ontvangst resp 99% en 75% zijn prima waarden!
Guest Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 hehehehe bij mij is inderdaad de onderste de signaalsterkte hoor die is nagenoeg helemaal blauw. Alleen astra 1 kan ik niet vinden das wat minder, ik wilde graag engelse zenders ........ ik heb het geweten ook weet iemand misschien hoe ik dat voor elkaar krijg ?
Coszmo Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 En: een signaalsterkte van 100 % is onmogelijk <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> GROETEN ANTON AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db
Guest Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 okee dank u weer wat geleerd :-) nu heb ik alleen astra 1 niet meer nu las ik ik die topfield aan kan sluiten op de pc en een nwe lijst kan downloaden, of kan ik die instellingen voor die astra 1 er op een of andere manier inzetten?
Coszmo Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Hoi Sjaak Ik was er altijd wel maar was een tijdje inactief........................ Maar goed we zullen ons nu rustig houden <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> GROETEN ANTON AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now