Ga naar inhoud


[7000S] kan ik een Media Hdd op dreambox 7000 aansluiten en delen?


wieckbud

Aanbevolen berichten

Ik heb een mediabehuizing aangeschaft waarin ik een HDD ga zetten waarop ik mijn foto's en filmpjes ga zetten en afspelen.

Het afspelen gaat rechtstreeks via de tv.

Mijn vraag is nu, kan ik deze hdd op de usb poort van de DB aansluiten zodat ik mijn bestanden via mijn netwerk op deze hdd kan zetten zodat ik niet elke keer met die schijf moet gaan lopen sjouwen.

En zo ja ,hoe moet ik mijn HD dan benaderen via mijn pc?

 

ben al een beetje aan het zoeken geweest op het forum, maar geen echt antwoord gevonden

Alle hulp is welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites


misschien beetje rare vraag, maar heeft jou media player geen netwerk aansluiting???

 

Ik heb hier namelijk de behuizing van freecom met netwerk aansluiting gewoon bij de tv staan en zet daar via het netwerk de films op.

 

Ik heb de mijn DB nog niet zo gek lang dus weet ook nog niet of ik daar wat mee kan via netwerk, maar volgens mij moet dat wel mogelijk zijn.

VU+ UNO   DM 7000   80CM    astra 1  en astra 3

samsung galaxy s3

samsung note 10.1

MSI GE70

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat er hier blijkbaar niemand de oplossing heeft ben ik zelf maar aan het stoeien gegaan.

Kan de mediaplayer inmiddels gewoon via de usb aansluiting mounten en via de pc en dreambox benaderen.

Sterker nog, de fotobestanden en muziekbestanden zijn zelfs via de dreambox af te spelen.

Dus geen gesleep meer met dat ding, maar gewoon de bestanden overzettten via ftp in dcc

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan de interne HDD en externe usb HDD benaderen en ook bestanden overzetten.

Verder heb ik een PPpanel Mounting scriptje aangemaakt zodat ik de USB HDD simpel kan mounten met 1 simpele druk op de knop

En kan nu bestanden uitwisselen van de interne Hdd naar de Usb Hdd en via het netwerk.

Heb een aantal Mpeg filmpjes op de USB HDD gezet en dat werkte ook prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...