opie Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Hallo, Ik heb van een (wat oudere)kennis een nieuwe PC met Vista. Hij kan hier niet aan wennen en wil er weer XP op hebben. Nu kan ik er alles op en om zetten maar ik heb een probleem met de berichten uit Windowsmail. Hoe kan ik dit oppakken en later, na installatie XP, weer installeren in Outlookexpress. Ik heb al div. dingen geprobeerd ook via Google kon ik niet bruikbaars vinden. Suggesties of gaat dit gewoon niet? Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
MagicOnline Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 Dat gaat je waarschijnlijk niet zo 1 2 3 lukken. Had het zelfde probleem. Outlook express kent het formaat van vista mail niet. Wat heb ik gedaan. Outlook 2007 op vista geinstalleerd en de mail uit Vista mail geimporteerd. Vervolgens een backup gemaakt van outlook en outlook op xp geinstalleerd. Backup geimporteerd en ik had mijn mail weer. Vista mail naar outlook express is mij nog niet gelukt, heb ook nog geen enkele goede convertor kunnen vinden. Vanaf outlook kun je wel weer terug naar outlook express CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
opie Posted July 17, 2007 Author Posted July 17, 2007 Dank, Ga ik proberen! gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now