Jump to content

Wie heeft North Sea Jazz 2007 opgenomen? (Vrijdag uitzending).


Recommended Posts

Posted

Ik ben op zoek naar de vrijdag uitzending van North Sea Jazz 2007 op Nederland 3. Had de dreambox voor alle 3 de dagen geprogrammeerd, de zaterdag en zondag staan er perfect op maar bij de vrijdag uitzending is na een aantal minuten het beeld bevroren (weet exact waar het aan ligt, daar niet van) en nu zit ik met een meer dan een uur lange 'frozen frame' van Dione de Graaff, daar waar ik toch wel graag bewegend beeld en geluid van NSJ had gehad.

 

Heeft iemand dit nog ergens op de schijf staan?

Posted

Ja, staat nog op de HD van de dreambox.

 

Gr

Marcel

Pli op DM800, VU+ DUO  en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90

Posted
Citaat:
Ja, staat nog op de HD van de dreambox.

Gr
Marcel


Hey Marcel,

Dat is natuurlijk <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Ik stuur je even een PM.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...