Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb intussen heel die tips hier eens doorgenomen en al veel bijgeleerd maar ik zit met toch nog met een vraag.

De bedoeling is om 7 aansluitpunten te krijgen die telkens uit 2 aansluitingen bestaan. Dit om gebruik van een PVR mogelijk te maken.

Voorlopig wil ik dan Astra 1 en Astra 3 ontvangen maar wel de mogelijkheid hebben om achteraf nog Hotbird toe te voegen.

Ik ga er van uit dat dit met een multiswitch moet. Maar wat is hier de beste oplossing? Eén multiswitch of moet ik er meerdere aan elkaar koppelen? <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

Posted

Dus 7 twin-ontvangers als ik het goed begrijp ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Posted

7x2=14 ->16

Bij vier satellieten: 17/16 multiswitch. Kost je ongeveer 400 euro.

Drie satellieten: 12(13)/16; 300 euro.

Twee satellieten: 8(9)/16; 200 euro.

Posted
Citaat:
Dus 7 twin-ontvangers als ik het goed begrijp ??

De mogelijkheid hiertoe. M'n vrouw verzet de boel regelmatig en ik wil daarop voorzien zijn. Verder willen de kinderen ook nog tv kijken op hun kamer. <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />


Auggie, bedankt. Nu weet ik tenminste waar ik op moet letten.
Posted

Als ik het goed begrijp heb je 1PVR ontvanger en 1 gewone ontvanger voor de kinderkamer voor 3 LNB's.

Normaal zou je dan toekomen met

3x quad LNB's

3x 4/1 swich (1 voor de kinderkamer, 2 voor de PVR)

2x Verdeeldoos met x aantal aansluitpunten (geen switch)

Dit is een goedkopere opstelling dan met een dure multswitch.

 

Uw vrouw wisselen voor één die alles laat staan is geen optie zeker <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" />

Posted
Citaat:
Uw vrouw wisselen voor één die alles laat staan is geen optie zeker <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" />


Neen toch maar niet, al is dat een optie. <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Ik ga de berekening eens maken van de technische oplossing die je aangeeft.
Dank je.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...