Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb een Canal Digitaal abbo inclusief filmnet.

Nu is het zo dat ik film 1.1 en 1.2 prima ontvang maar 1.3 doet het soms maar.

Signaal etc is gewoon goed. ECM leest ie ook gewoon alleen ik krijg gewoon geen beeld/geluid.

 

Dus alle zenders doen het goed behalve film 1.3

 

Ik heb een dreambox 500s

 

Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Posted

Hoi bobjuhhh!

 

Hij gaat pas na 19:00 uur de lucht in.

 

Groetjes,

Tom.

Posted
Citaat:
Hoi bobjuhhh!

Hij gaat pas na 19:00 uur de lucht in.

Groetjes,
Tom.


Haha <img src="/forums/images/graemlins/blush.gif" alt="" />
Lekker dom van me dan!

Bedankt voor de snelle reactie
Posted

Is geen domme vraag hoor; Via de kabel zendt ie wel 24h p/d uit, alleen via de Sat niet.

 

Groetjes,

Tom.

Posted

Weet je ook waarom ze ervoor hebben gekozen om dit pas vanaf 19.00 uit te zenden bij CDS?

Posted

Eerlijk gezegd niet, zal wel met centen en transponder-ruimte temaken hebben.

 

Groetjes,

Tom.

Posted
Citaat:
Weet je ook waarom ze ervoor hebben gekozen om dit pas vanaf 19.00 uit te zenden bij CDS?


> KLIK <

> KLAK<

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...