flodder11 Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Nadat al bekend was dat Premiere de Bundesliga vanaf 1 augustus weer ging uitzenden heeft Herrn Dr.Kofler van Premiere in een perskonferentie medegedeeld dat iedere week op vrijdag,zaterdag en zondag een wedstrijd van de Buli in HD uitgezonden word. Ik heb een poos gewacht met dit bericht, na het debacle met de tour met dank aan satplaza, maar heb dit nu maar zelf gecontroleerd en uitgezocht en hoop natuurlijk dat het nu wel klopt. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
juleke21 Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 tegen die tijd is premiere verhuist naar entavio en dan???? ouwe belg
flodder11 Posted July 20, 2007 Author Posted July 20, 2007 Zo ver als ik het kan beoordelen zal Premiere zich niet laten verleiden het ouwe systeem uit te schakelen en volledig op entavio over te gaan. Ondanks dat ze bij Premiere er nauwelijks iets over bekend maken(ze hebben op dit moment wel wat anders aan hun hoofd) denk ik dat ze minstens een jaar en misschien wel langer beide systemen naast elkaar laten funktioneren. Zo ver als ik het kan zien is Premiere een soort proefbalon voor ses/astra om het systeem ueberhaupt van de grond te krijgen. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
flodder11 Posted July 20, 2007 Author Posted July 20, 2007 Zo,de bundesliga wedstrijden staan nu zwart op wit bij de programmering van premiere-HD bij info.premiere.de. Begin is vrijdag 10 Augustus 2030 VfB Stuttgart : FC Schalke 04 En vervolgens iedere vrijdag,zaterdag en zondag zoals reeds gemeld. dat word smikkelen en smullen. De Bundesliga is hier te vinden:Bundesliga En de wedstrijden Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
flodder11 Posted August 7, 2007 Author Posted August 7, 2007 Komend weekend Bundesliga in HD op premiere : vrijdag 2030 VfB Stuttgart - FC Schalke 04 zaterdag 1530 FC Bayern München - FC Hansa Rostock zondag 1700 Borussia Dortmund - MSV Duisburg er word vermeld HDTV onder voorbehoud,wat dat dan ook mag betekenen;we zien het wel. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
flodder11 Posted August 15, 2007 Author Posted August 15, 2007 Komend weekend Bundesliga in HD op premiere : 17/08 vrijdag 2030 Karlsruher SC - Hannover 96 18/08 zaterdag 1530 Werder Bremen - Bayern München 19/08 zondag 1700 Hamburger SV - Bayer Leverkusen de beeldkwaliteit is volgens mij top alleen is het geluid niet DD5.1 zoals aangekondigd werd,maar misschien veranderd dat nog,we'll see. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
flodder11 Posted August 21, 2007 Author Posted August 21, 2007 Het menu voor komend weekend ziet er zo uit: 24/08 vrijdag 2030 uur VfL Bochum - Hamburger SV 25/08 zaterdag 1530 uur FC Bayern München - Hannover 96 26/08 zondag 1700 uur VfL Wolfsburg - FC Schalke 04 Ze hebben nog steeds niet de DD5.1 voor elkaar. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
flodder11 Posted August 28, 2007 Author Posted August 28, 2007 nieuwe serie: 31/08 2030 FC Schalke 04 - Bayer Leverkusen 01/09 1530 Werder Bremen - Eintracht Frankfurt 02/09 1700 Hamburger SV - FC Bayern München <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
juleke21 Posted August 28, 2007 Posted August 28, 2007 flodder hebt spontaan een kanalen aanpassing gehad op premiere? waar normaal vroeger zwart beeld bij geen ontvangst staat nu op alle zenders een beeld voor het eigenlijke beeld verschijnt(witte ondergaande zon) zeer ambetant wie heeft dit ook ?? <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> ouwe belg
flodder11 Posted August 28, 2007 Author Posted August 28, 2007 Ik heb niks raars kunnen ontdekken. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
flodder11 Posted September 18, 2007 Author Posted September 18, 2007 Ik stop dit draadje omdat een en ander heel makkelijk voor geintresseerden te vinden is nl.: HIER Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now