Rog Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Iemand een idee wat er met la sexta gebeurd is van d+ en komt die nog terug? Alvast bijvorbaat dank
flodder11 Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Foetsie. Voor de rest geen idee Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Guest Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Klopt: hebben ruzie over de tarieven enzo met Digital+ en ervoor gekozen dat de DVB-T verspreiding in Spanje volstaat (ze gaan daarmee Tele 5 en Antena 3 achterna...wie volgt?)
Satfreaked Posted July 22, 2007 Posted July 22, 2007 Ja dat is mooi klote. Ook dat Antena 3 er niet is maar dat is al vaker hier besproken en erg jammer voor de spaans talige onder ons. Satfreaked.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now