Jump to content

problemen schotel uitrichten


Recommended Posts

Posted

Hallo

 

Weet iemand hoe het komt dat ik mijn schotel (80cm dubbele lnb (astra en Jhotbird) op de astra maar een transponder kan locken, heb uren voorzichtig zitten draaien zonder succes.

Als ik automatishe tranponderscan doe vind hij er maar een die hij locked.

 

hoe kan ik daar wat aan doen.

 

Mvg,

 

Bob

 

Dreambox 500s

Posted

vanavond nog een dish uitgericht met behulp van een db 5620 werkte perfect ..

 

a/h dan

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Posted

Bedoel je ovulatie of elevatie?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Posted

Citaat:
Bedoel je ovulatie of elevatie?

Ovulatie bij schotels??????ik kan het me niet voorstellen.

 

maar hoe dan ook, ik denk dat het in het verkeerde topic staat.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...