Satlux Posted July 22, 2007 Posted July 22, 2007 Een kennis van me heeft : Upc kabel abo met Film1 2 3 enz. Kan dit overgezet worden naar CanalDigitaal (upc film 1,2,3)? Of moet deze persoon eerst opzeggen kabel en aanmelden Canaldigitaal via de sat ? Lijkt simpel , is het volgens mij NIET. Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
W3ird_N3rd Posted July 22, 2007 Posted July 22, 2007 Dit staat compleet los van elkaar. Je kan gewoon UPC opzeggen en daarna Canal Digitaal aanvragen. Of eerst CDS aanvragen en dan UPC opzeggen als je een periode met wat overlap wilt. Wat is er moeilijk aan? Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
rsjmeijer Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Je hebt de vraag niet helemaal begrepen W3ird_N3rd. Hij heeft nl al C+, alleen via de kabel en dat is iets anders dan via de satelliet. Heb dit eerder gehad met een klant. Het abonnement kan omgezet worden bij C+, neem hiervoor contact met hun op. een sat groet van Hobby Robby
W3ird_N3rd Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 Dat wist ik niet, dat dat om te zetten viel. Normaal gesproken zou dat compleet los van elkaar staan, dat Film1Sport1 blijkbaar verhuisbaar is tussen providers is best ongebruikelijk. Voor ieder ander kanaal (MGM, Extreme, Cartoon Network, verzin het maar) staat het gewoon los en moet je de ene provider opzeggen en de andere aanvragen en kan het niet anders. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Guest Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 Citaat: Heb dit eerder gehad met een klant. Het abonnement kan omgezet worden bij C+, neem hiervoor contact met hun op. Bij CD zeggen ze dat het niet mogelijk is... moet ik dan contact opnemen met de kabel of CD? Of F1S1?
Bari Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 Je zal het film 1 abbonement moeten laten omzetten via film 1, dit kan CD niet aangezien dat een ander bedrijf is zodra die zeggen dat het kan kan je het bij CD weer aanvragen
Guest Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 Dat klinkt wel logisch... Dus als ik het goed begrijp: in feite beëindig je dan (voortijdig) het F1S1 abo op de kabel, wat je vervolgens als nieuw aanvraagt bij CD? Zie ik dat zo goed dan?
Bari Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 ja zo zie je het goed, maar ik zou wel contact opzoeken met film 1 en dit aangeven anders betaal je wellicht 2 maal.........
CB1 Posted July 27, 2007 Posted July 27, 2007 Citaat: ja zo zie je het goed, maar ik zou wel contact opzoeken met film 1 en dit aangeven anders betaal je wellicht 2 maal......... Film1 bemoeid zich verder zelf niet met de betalingen. Ook niet met het versturen van de film1 gids. Heb ik ook gehad. Je moet upc kabel afzeggen , en vervolgens weer op cd aanvragen.(Was dus een correct antwoord). Dat upc misschien wat met film1 te maken heeft staat los van de doorgifte. Je gaat gewoon van de ene provider naar de andere. Dus de ene opzeggen en de andere aanvragen. Gr Cb1
Guest Posted July 27, 2007 Posted July 27, 2007 Erg duidelijk <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> en ook logisch dat het zo geregeld is, achteraf gezien... Bedankt voor jullie antwoorden!
druid Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 ik heb dit twee jaar geleden gedaan en gewoon canal+ aangevraagd bij CD en toen pas via de kabel opgezegd. Ze hebben keurig teveel betaald geld terug overgemaakt. xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now