nolletje Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 De voeding van mijn Xbox doet helemaal niets meer. Is The Foxlink 1.2 + PSU, dubbele rij stekervoeding. Wie heeft een schema van deze voeding? <img src="/forums/images/graemlins/shocked.gif" alt="" />
Steve Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 dit is toch dezelfde stekker als van een atx voeding ?
nolletje Posted July 26, 2007 Author Posted July 26, 2007 Bijv. Stekker naar harde schijf ( 12v -5v) ontbreken geheel. Ook geen enkele spanning te meten in de 2 rijen stekker. Zekering OK! Wie heeft een schema? gr
Steve Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 als je geen 5v en geen 12v en geen -5v hebt op de connector vervang dan de volgende 2 ic`s maar. (zie bijlage)
Hellum Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 ik heb anders nog wel een xbox voeding liggen, ik weet alleen niet of jij die moet hebben. zou ik even moeten kijken, kan weg voor een schappelijke prijs. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
nolletje Posted July 27, 2007 Author Posted July 27, 2007 nou, MOIMOI, als jij zo'n voeding (bijlage) hebt, ben ik wel gered.
Hellum Posted July 27, 2007 Posted July 27, 2007 nee, ik heb zo een, maar volgens mij zijn ze op de stekker na gelijk. mischien kun je de stekkers dan verwisselen? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now