Guest Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 Net een nieuwe DB 7020-s gekocht maar krijg de rotor niet werkend. Met oude ontvanger geen enkele probleeem draait naar alle satelieten. Maar via de db geen beweging. Kan het zijn dat mijn rotor ( diseqc 1.2 merk Rian) niet compatible is met de dreambox of kan er iets anders mis zijn
tripontin Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 Hello pvr-02, Heb je je vraag ondertussen al eens gesteld in de rubriek Dreambox van dit forum? Ik denk dat je daar wel een antwoord op je vraag zal bekomen. Mvg. Tripontin <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now