otterlo Geplaatst: 24 juli 2007 Geplaatst: 24 juli 2007 Ik heb sinds kort een 5620 in combinatie met een afstandsbediening van de 7000. Deze combinatie werkte goed met de gemini software. Echter daar mijn 7000 naar volle tevredenheid draait op PLI software, de PLI Helenite via dreamup met een nulmodemkabel in de 5620 gezet. Nu het probleem: Als de 5620 een poosje uit/ standby heeft gestaan, reageert die niet of nauwelijks meer op de afstandsbediening. Na ongeveer een half uur aan te hebben staan is het probleem opeens verdwenen en werkt het vlekkeloos. Heb hem al een paar keer teruggebracht naar fabrieksinstellingen, alleen het probleem blijft bestaan. Ook de instellingen voor de afstandsbediening staat goed in het PLI menu. Het probleem ligt niet aan de afstandsbediening, aangezien met de andere afstandsbediening hetzelfde probleem. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
arie kanarie Geplaatst: 24 juli 2007 Geplaatst: 24 juli 2007 klinkt als een volle var. Probeer anders de emu's en keys, die je niet gebruikt te wissen. Ook zou het wel eens aan de zenderlijst kunnen liggen die mogelijk corrupt is. Denk wel aan een reboot na de wis activiteiten. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
otterlo Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Geplaatst: 24 juli 2007 Het is niet de var. Probleem is er al na een schone installatie.
otterlo Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Geplaatst: 25 juli 2007 Ben er nu achter gekomen dat mijn lcd deze storing veroorzaakt. Raar maar waar, maar wanneer ik de lcd op standby heb staan zapt die ook perfect. Doe ik hem weer aan, is het weer kl*te. Echter het vreemde blijft wel dat die bij lcd aan, na een half uur wel goed zapt. Typisch weer iets voor mij zo'n probleem dat niemand anders heeft.
arie kanarie Geplaatst: 26 juli 2007 Geplaatst: 26 juli 2007 Citaat: Het is niet de var. Probleem is er al na een schone installatie. Wat geeft de (var)balk aan als je via de blauwe knop een download wil gaan doen. Volgens mij propt PLi de var ook vol met een clean installatie. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast Geplaatst: 26 juli 2007 Geplaatst: 26 juli 2007 Citaat: Volgens mij propt PLi de var ook vol met een clean installatie. En waar haal je die wijsheid vandaan? Wij doen juist onze uiterste best om /var zo leeg mogelijk te houden, waardoor we juist meer ruimte vrij hebben dan de andere images (en daardoor ook niet met afwijkende MaxVar constructies aan de gang hoeven)...
otterlo Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Geplaatst: 26 juli 2007 Nee het is echt een storingsprobleem icm mijn lcd-scherm. Op de 5620 van min ouders dezelfde configurqatie en geen problemen met een volle var of wat dan ook. Ik ga eerst even kijken of met de orginele 5620 afstandsbediening hetzelfde probleem optreedt.
Gast Geplaatst: 27 juli 2007 Geplaatst: 27 juli 2007 Ook ik heb bij Nabilo 08 en de nieuwste boxman cvs problemen met de Dream 7000 Na het uitschakelen van de box krijg ik hem niet meer gestart met de afstandsbediening. Verder blijft hij traag reageren. De batterijen zijn vervangen door nieuwe echter het blijft hetzelfde.
Littlesat Geplaatst: 27 juli 2007 Geplaatst: 27 juli 2007 Misschien een powermind of zo erbij??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen