Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb sinds kort een 5620 in combinatie met een afstandsbediening van de 7000.

Deze combinatie werkte goed met de gemini software.

 

Echter daar mijn 7000 naar volle tevredenheid draait op PLI software,

de PLI Helenite via dreamup met een nulmodemkabel in de 5620 gezet.

 

Nu het probleem: Als de 5620 een poosje uit/ standby heeft gestaan, reageert

die niet of nauwelijks meer op de afstandsbediening. Na ongeveer een half uur aan te hebben staan is het probleem opeens verdwenen en werkt het vlekkeloos.

 

Heb hem al een paar keer teruggebracht naar fabrieksinstellingen, alleen het probleem blijft bestaan. Ook de instellingen voor de afstandsbediening staat goed in het PLI menu.

Het probleem ligt niet aan de afstandsbediening, aangezien met de andere afstandsbediening hetzelfde probleem.

 

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Posted

klinkt als een volle var.

Probeer anders de emu's en keys, die je niet gebruikt te wissen.

Ook zou het wel eens aan de zenderlijst kunnen liggen die mogelijk corrupt is.

Denk wel aan een reboot na de wis activiteiten.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Posted

Ben er nu achter gekomen dat mijn lcd deze storing veroorzaakt. Raar maar waar, maar wanneer ik de lcd op standby heb staan zapt die ook perfect.

Doe ik hem weer aan, is het weer kl*te.

 

Echter het vreemde blijft wel dat die bij lcd aan, na een half uur wel goed zapt.

 

Typisch weer iets voor mij zo'n probleem dat niemand anders heeft.

Posted

Citaat:
Het is niet de var. Probleem is er al na een schone installatie.

Wat geeft de (var)balk aan als je via de blauwe knop een download wil gaan doen.

Volgens mij propt PLi de var ook vol met een clean installatie.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Posted
Citaat:
Volgens mij propt PLi de var ook vol met een clean installatie.

En waar haal je die wijsheid vandaan?

Wij doen juist onze uiterste best om /var zo leeg mogelijk te houden, waardoor we juist meer ruimte vrij hebben dan de andere images (en daardoor ook niet met afwijkende MaxVar constructies aan de gang hoeven)...
Posted

Nee het is echt een storingsprobleem icm mijn lcd-scherm.

 

Op de 5620 van min ouders dezelfde configurqatie en geen problemen met een volle var of wat dan ook.

 

Ik ga eerst even kijken of met de orginele 5620 afstandsbediening hetzelfde

probleem optreedt.

Posted

Ook ik heb bij Nabilo 08 en de nieuwste boxman cvs problemen met de Dream 7000

Na het uitschakelen van de box krijg ik hem niet meer gestart met de afstandsbediening.

Verder blijft hij traag reageren. De batterijen zijn vervangen door nieuwe echter het blijft hetzelfde.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...