GreenPolo Posted July 27, 2007 Posted July 27, 2007 Als ik gebeld wordt kan ik het gesprek niet horen op zowel mijn telefoon niet als op de carkit niet, Als ik vanaf carkit of telefoon weg bel, loopt het gesprek wel via de carkit. Dit probleem doet zich nu een kleine week voor en lijkt vanzelf ontstaan. Hiervoor nooit probelemen gehad met verbinding tussen de aparaten. Ik heb de site van Parrot al doorgespit maar geen oplossing gevonden. Ik ga het vanavond eens met een samsung telefoon proberen, maar wellicht kent iemand hier het probleem. Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
GreenPolo Posted July 27, 2007 Author Posted July 27, 2007 Met de samsung D600 is er dus niets aan de hand, alles werkt zoals het hoort. Iemand een idee of oplossing? Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
rednax Posted July 27, 2007 Posted July 27, 2007 Je moet bij je parrot m.b.v. je bluetooth even je firmware updaten dan is je probleem over. Dreambox 8000HD 500GB Newenigma 2 Dreambox 7025+ 250GB Newenigma 2
GreenPolo Posted July 27, 2007 Author Posted July 27, 2007 Ik heb de versie 4.16 erin staan, volgens de parrot site is dit ook de recentste. Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
DRG Posted July 28, 2007 Posted July 28, 2007 Volgens mij is dat een Samsung euvel... de E900 van m'n vrouw werkt ook niet lekker met de CK3100.. terwijl m'n antieke nokia , MDA vario , HP HW6910 en de Qtek S200 prima werken. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
pascalletje Posted July 28, 2007 Posted July 28, 2007 En als je op allebei de apparaten een keer de bluetooth koppeling verwijdert en opnieuw paart? Je bent dan trouwens wel al je spraaklabels kwijt... Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
GreenPolo Posted July 28, 2007 Author Posted July 28, 2007 De samsung doet het dus wel, alleen de nokia geeft problemen. Ik heb id de koppeling al eens verwijdert en opnieuw laten pairen, helaas geen verbetering. Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
GreenPolo Posted August 1, 2007 Author Posted August 1, 2007 Ook de N70 doet het weer goed op de carkit, en heb er niets aan veranderd. Rara hoe kan dat, probleem dus voorlopig (vanzelf) opgelost. Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now