Ga naar inhoud


image files


Aanbevolen berichten

Als ik een film, een image file bv ISO, met nero brand dan kan ik de dvd niet goed afspelen op mijn dvd speler Denon dvd-900. Na een tijdje speelt de film niet meer of hij hapert heel erg. Het vreemde is met vob files en dan branden met bv dvd shrink dan heb ik er geen last van. Weet iemand raad? Moet ik bv een minder gevoelige dvd speler kopen? (zo ja welk(e) merk?) Of ligt het aan nero (ik heb nu de laatste versie). Het probleem doet zich alleen voor met image files.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer eens de DVD met een lagere snelheid te branden. Als dat niet het gewenste resultaat geeft, kun je ook een andere merk DVD-schijf gebruiken en/of wissel af DVD+R en DVD-R. Sommige spelers kunnen het ene formaat net even beter afspelen dan het andere.

 

Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

DVD decrypter is gratis en goed om Iso files te branden. Anders eens proberen om eerst de Iso te mounten naar Video-ts bestanden. Als je winrar hebt, dan kun je ze zo uitpakken, anders ff Isobuster downloaden.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...