Guest Posted July 31, 2007 Posted July 31, 2007 Sinds enige tijd lopen het beeld en geluid niet synchroon (bij voornamelijk de belgische zenders). Geeft weliswaar een leuk Bruce Lee effect, maar toch... Weet iemand hier de oorzaak van en dus een oplossing?
Guest Posted July 31, 2007 Posted July 31, 2007 Meestal helpt het om het apparaat even van de stroom af te halen dwz aan de achterzijde de aan/uit knop omzetten en ruim 10 seconden wachten.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now