Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb een Samsung SMT-1100TP harddiskrecorder, maa rik kom wat rare dingen tegen, ik wee tniet of andere gebruikers dit ook hebben of dat het een software bug is.

Hier zijn de "rare" dingen:

1) Met mijn single tuner van samsung dat ik met een binnenantenne een ontvangststerkte van 45% en een ontvangstkwaliteit ook rond de 45% nu met mijn PVR heb een een sterkte van 80% en de kwaliteit fluctueerd heel veel, met het gevolg dat het beeld meer stilstaat dan dat ik een bewegend beeld heb.

Nu met een buitenantenne is de sterkte 99% en de kwaliteit 90%. Is de pvr gevoeliger??

 

2) Ik heb de regionale zender frequenties van grensgebieden met de hand ingevoerd, dus ik heb radio 1 t/m 6 funX en concert radio er wel 3 keer in staan , maar ik kan ook de radiozenders niet bewerken, wissen, hernoemen enz.

Als k naar bewerken ga dan springt hij weer terug naar de TV zenders.

 

3) Tijdens het automatisch zoeken pakt het Bouquet 2 niet (RTL4, 5en 7 Net5 en sbs6) Als ik het kanaal nummer in toest dan pakt hij het niet. Aan de ontvangt sterkte ligt het niet want dat is boven de 90%

 

4) Als ik in mijn FAV lijst zit en ik ga naar radio of menu en keer weer terug dan is hij uit de favorietenlijst, dus alles staat weer door elkaar heen.

 

5) Ik heb geen Duitse zenders meer, met de single tuner wel.

 

Zijn dit problemen waar meer mensen mee zitten? Bij KPN weten ze van niets.

 

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Posted

De technische dienst van KPN heeft mij zojuist gebeld, Hij dacht dat het een software fout is, hi zou mailen naar samsung voor een software wijziging.

 

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Posted

Hallo AntonLamers,

 

Welke software heb je er nu opzitten.

Zie MENU => status Personal Recorder

 

Ik heb de laatste software en dat is Softwareversie 1.16.0A

(Ontvanger heeft Hardwareversie 1.00 met loaderversie 1.02)

Ik had eerder V1.04.0A erop maar ben jou "rare dingen" niet tegengekomen

 

Ik had eerst ook geen duitse zenders maar nu met de nieuwe software wel.

Hoe lang heb je deze ontvangers of heb je deze net gekocht?

Helaas is de software-update niet meer te ontvangen door de lucht.

 

Jou

Posted

Hoi Jou,

 

Ik heb software 1.04.0A erop staan. Als ik de software check dan zegt ie dat dit de nieuwste is.

Voor de rest is alles gelijk.

Ik heb de recorder zo'n week of 2,5

 

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...