Guest Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Vers van de pers: de nieuwe handleiding. Weer net zo bij de tijd als Inverta, na de upgrade naar de firmware 1.4. U vindt daar ook settinglijsten en andere, Inverta gerelateerde informatie.
Guest Pedro Newbie Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Rob en Jos Bedankt weer voor een puik stukje werk!!! Ziet er weer goed uit en is al een mooi boekwerk zo alles bij elkaar. <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Guest Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Zo, dat heb je snel gelezen <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Guest Pedro Newbie Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Nog niet geheel van voor tot achter gelezen maar wel doorgenomen en het ziet er goed uit
JosFop4Sat Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Citaat: en het ziet er goed uit Nu de firmware nog..... <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
alexn70 Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 he rob..je aanvullende handleiding ligt er uit. das balen want ik wou nou net weten wat je met een bestand kan doen als ie op je usb hd staat. Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.
Guest Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 Ik zie het: de handleiding is geheel verdwenen! Zou er iemand grapjes uithalen? Of is hij zo vaak binnen gehaald, dat het bestand versleten is? Ik ben bezig hem weer on-line te zetten.
Guest Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 Volgens mij is hij nu weer beschikbaar. Laat maar even weten of het weer werkt.
alexn70 Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 ja hoor hij is weer online.meteen maar ff gedownload.. voor ie weer weg is thanx.. Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.
HvM Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 Citaat: Volgens mij is hij nu weer beschikbaar. Laat maar even weten of het weer werkt. Rob probeer eens als je in timeshift zit op de blauwe toets te drukken <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Groetjes HvM IDL 7000 PVR 80Gb geen CD v214.104 Aston 1.07 v 2.18 Vu+ Duo
Guest Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 Moet ik iets wijzigen of aanvullen in de handleiding?
Guest Posted October 11, 2007 Posted October 11, 2007 Citaat: Moet ik iets wijzigen of aanvullen in de handleiding? Het gedeelte over de het programma onderdeel als er eem Matrix inzit met UCAS v3.1. Zoals bijvoorbeeld: download etc. Wat stelt het allemaal voor en wat gebeurd er als ik hierin zit te rommelen
Guest Posted October 11, 2007 Posted October 11, 2007 Het spijt mij, maar dat doe ik dus niet. Dat heeft niet veel met de Inverto te maken: de CAM's zijn een zelf gekozen toevoeging op de ontvanger. En er zijn er vele: dan blijf ik uitzoeken en schrijven. Bovendien is er op het internet voldoende info over de diverse CAM's, zoals de matrix, te vinden.
Guest Posted December 12, 2007 Posted December 12, 2007 <img src="/forums/images/graemlins/frown.gif" alt="" /> Ik ben bang dat ie er toch weer uitligt! Blij dat de Inverto wat betrouwbaarder werkt...
Guest Pedro Newbie Posted December 12, 2007 Posted December 12, 2007 Huhh?? Volgens mij werkt alles nog gewoon, klik op de link en vervolgens in de nieuwe pagina op informatie klikken en dan een stukje zakken en op aanvullende handleiding klikken. Of natuurlijk gewoon hier op klikken maar deze zal niet meer werken als er een nieuwe handleiding komt!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now