Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vers van de pers: de nieuwe handleiding. Weer net zo bij de tijd als Inverta, na de upgrade naar de firmware 1.4.

 

U vindt daar ook settinglijsten en andere, Inverta gerelateerde informatie.

Guest Pedro Newbie
Posted

Rob en Jos

Bedankt weer voor een puik stukje werk!!!

Ziet er weer goed uit en is al een mooi boekwerk zo alles bij elkaar. <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Posted

Zo, dat heb je snel gelezen <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Guest Pedro Newbie
Posted

Nog niet geheel van voor tot achter gelezen maar wel doorgenomen en het ziet er goed uit

Posted
Citaat:
en het ziet er goed uit


Nu de firmware nog..... <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Posted

he rob..je aanvullende handleiding ligt er uit.

das balen want ik wou nou net weten wat je met een bestand kan doen als ie op je usb hd staat.

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Posted

Ik zie het: de handleiding is geheel verdwenen! Zou er iemand grapjes uithalen? Of is hij zo vaak binnen gehaald, dat het bestand versleten is?

Ik ben bezig hem weer on-line te zetten.

Posted

Volgens mij is hij nu weer beschikbaar. Laat maar even weten of het weer werkt.

Posted

ja hoor hij is weer online.meteen maar ff gedownload..

voor ie weer weg is :P

thanx..

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Posted
Citaat:
Volgens mij is hij nu weer beschikbaar. Laat maar even weten of het weer werkt.

Rob probeer eens als je in timeshift zit op de blauwe toets te drukken <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Groetjes HvM

IDL 7000 PVR 80Gb geen CD v214.104 Aston 1.07 v 2.18 Vu+ Duo

Posted

Moet ik iets wijzigen of aanvullen in de handleiding?

  • 2 months later...
Posted
Citaat:
Moet ik iets wijzigen of aanvullen in de handleiding?


Het gedeelte over de het programma onderdeel als er eem Matrix inzit met UCAS v3.1. Zoals bijvoorbeeld: download etc. Wat stelt het allemaal voor en wat gebeurd er als ik hierin zit te rommelen
Posted

Het spijt mij, maar dat doe ik dus niet. Dat heeft niet veel met de Inverto te maken: de CAM's zijn een zelf gekozen toevoeging op de ontvanger. En er zijn er vele: dan blijf ik uitzoeken en schrijven. Bovendien is er op het internet voldoende info over de diverse CAM's, zoals de matrix, te vinden.

  • 2 months later...
Posted

<img src="/forums/images/graemlins/frown.gif" alt="" /> Ik ben bang dat ie er toch weer uitligt!

 

Blij dat de Inverto wat betrouwbaarder werkt...

Guest Pedro Newbie
Posted

Huhh??

Volgens mij werkt alles nog gewoon, klik op de link en vervolgens in de nieuwe pagina op informatie klikken en dan een stukje zakken en op aanvullende handleiding klikken.

 

Of natuurlijk gewoon hier op klikken maar deze zal niet meer werken als er een nieuwe handleiding komt!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...