Guest Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 hallo allemaal Gisteren had ik geen beeld op Jetix, deze is immers naar basispakket verhuist en dat pakket heb ik niet, zender bleef toen gecodeerd zoals het hoort, maar vandaagt overdag had ik gewoon beeld op Jetix! Hebben meer leden dit? vind het sowieso wel flauw dat Jetix in basispakket zit nu, maar dat terzijde....
Guest Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 sorry ha dik zo gauw niet gezien!:S sluit topic maar!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now