NEO_X Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 weet iemand of tv 10 brabant ook op de schotel is te ontvangen zo ja zou ik graag weten hoe vriendelijk bedankt voor de reacties die me verder helpen het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Guest Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 @NEO_X, Helaas niet te ontvangen via satelliet <img src="/forums/images/graemlins/frown.gif" alt="" /> Met vriendelijke groeten <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> sattaz
Elwin Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Heb deze zender ('t is RTV10) op de kabel hier. Niet veel bijzonders hoor, alleen het regionale nieuws kan interessant zijn, maar verder kijk ik liever naar Omroep Brabant TV. Het zou natuurlijk wel een goeie zaak zijn als regionalen op de satelliet zouden komen. (Regio22 of idd RTV10). <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Guest Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Volgens mij zijn Regio22 en RTV10 commerciële stations en zijn vrij om via satelliet uit te zenden (zie RNN7). Satelliet verspreiding zal waarschijnlijk te kostbaar zijn voor deze tv stations of misschien wel niet wenselijk. Misschien bedoel je: Het zou natuurlijk wel een goeie zaak zijn als publieke regionalen op de de satelliet zouden komen (RTV Utrecht of TV Flevoland)? Daar zit wel wat in... Hoe kan de ene provincie geld genoeg hebben om aan satellietverspreiding bij te dragen (zoals Gelderland) en de andere provincie weer niet (zoals Utrecht)? Waar blijft dat geld dan? Hier zou Plasterk wat aan kunnen doen!
W3ird_N3rd Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Citaat: Heb deze zender ('t is RTV10) op de kabel hier. Niet veel bijzonders hoor, alleen het regionale nieuws kan interessant zijn, maar verder kijk ik liever naar Omroep Brabant TV. Het zou natuurlijk wel een goeie zaak zijn als regionalen op de satelliet zouden komen. (Regio22 of idd RTV10). <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Is dit geen lokale zender? Omroep Brabant is onze regionale zender al, en die zit op de satelliet. Alle lokale zenders op de sat lijkt me onhaalbaar met de huidige techniek.. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now