Jump to content

Recommended Posts

Posted

weet iemand of tv 10 brabant ook op de schotel is te ontvangen zo ja zou ik graag weten hoe

vriendelijk bedankt voor de reacties die me verder helpen

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Posted

@NEO_X,

 

Helaas niet te ontvangen via satelliet <img src="/forums/images/graemlins/frown.gif" alt="" />

 

 

Met vriendelijke groeten <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

 

sattaz

Posted

Heb deze zender ('t is RTV10) op de kabel hier. Niet veel bijzonders hoor, alleen het regionale nieuws kan interessant zijn, maar verder kijk ik liever naar Omroep Brabant TV.

 

Het zou natuurlijk wel een goeie zaak zijn als regionalen op de satelliet zouden komen. (Regio22 of idd RTV10). <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Posted

Volgens mij zijn Regio22 en RTV10 commerciële stations en zijn vrij om via satelliet uit te zenden (zie RNN7). Satelliet verspreiding zal waarschijnlijk te kostbaar zijn voor deze tv stations of misschien wel niet wenselijk.

 

Misschien bedoel je: Het zou natuurlijk wel een goeie zaak zijn als publieke regionalen op de de satelliet zouden komen (RTV Utrecht of TV Flevoland)? Daar zit wel wat in... Hoe kan de ene provincie geld genoeg hebben om aan satellietverspreiding bij te dragen (zoals Gelderland) en de andere provincie weer niet (zoals Utrecht)? Waar blijft dat geld dan? Hier zou Plasterk wat aan kunnen doen!

Posted
Citaat:
Heb deze zender ('t is RTV10) op de kabel hier. Niet veel bijzonders hoor, alleen het regionale nieuws kan interessant zijn, maar verder kijk ik liever naar Omroep Brabant TV.

Het zou natuurlijk wel een goeie zaak zijn als regionalen op de satelliet zouden komen. (Regio22 of idd RTV10). <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Is dit geen lokale zender? Omroep Brabant is onze regionale zender al, en die zit op de satelliet. Alle lokale zenders op de sat lijkt me onhaalbaar met de huidige techniek..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...