Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

 

Ik heb hier 2 dvd filmpjes ( geen avi of zo ) van de smurfen, deze wil ik graag met menu op 1 dvd branden.

Weet iemand hier een programma voor.

liefst 1 progje, niet dat ik alles 3x moet omzetten met 10 tooljes en dan op 1 dvd branden.

 

Norman

Inverto 7000

Posted

DVD Fab daar kun je dit ook allemaal perfect mee doen.

Posted
Citaat:
Als het 2 dvd's zijn, waar je er een van wilt maken, kan dit eenvoudig met dvdshrink. Je hebt dan echter geen menu.


Allemaal leuk en aardig,de beeldkwaliteit word er niet beter van. <img src="/forums/images/graemlins/frown.gif" alt="" />
Posted

Beter zal de kwaliteit inderdaad niet worden.Ik heb echter DVD's met wel 5 disney's daar op staan waarvan de kwaliteit even goed nog te doen is.Op een groot scherm zal het inderdaad wel gaan opvallen.

Posted

Je kunt vaak behoorlijk comprimeren voordat je beeldkwaliteit echt achteruitgaat. afhankelijk van de bitrate van het origineel. En dan haal je natuurlijk alle extra's en overbodige geluidssporen weg.

Dan kun je vaak 2 films op een dvd zetten, terwijl je amper hoeft te comprimeren.

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...