NL1PDV Posted August 5, 2007 Posted August 5, 2007 Hallo is er iemand ie weet of de Nabilo voor de relook 400-s er al is. Kan nl wel voor de 200 vinden ?? <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Guest Posted August 5, 2007 Posted August 5, 2007 btw er is géén nabilo (enigma) ondersteuning voor de twin Relook 400s grtz,
NL1PDV Posted August 5, 2007 Author Posted August 5, 2007 Okee zal het in de gaten houden als er al 1 komt .. Bedankt voor reply <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now