Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo is er iemand ie weet of de Nabilo voor de relook 400-s er al is.

 

Kan nl wel voor de 200 vinden ??

 

<img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Posted

btw er is géén nabilo (enigma) ondersteuning voor de twin Relook 400s

 

grtz,

Posted

Okee zal het in de gaten houden als er al 1 komt ..

Bedankt voor reply

<img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...