Ga naar inhoud


Eeprom editten


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo lotgenoten,<P>Wie heeft al een progje gevonden om de nieuwe audevoy-files te editen, niet dat dit al nodig is, maar ik wil ze graag kunnen bekijken. Bij de vorige versie kon ik de eeprom bin file omzetten naar hex en dan bekijken met Secanixeditor. Andere eeprom bin-files lukte ook vaak met Ichbin. Eigenlijk zijn dit de enige twee progjes waar ik ooit sukses mee gehad heb.<BR>Nu heb ik echter al vanalles geprobeerd maar ik krijg ze niet open, tenminste niet op een leesbare manier!<BR>Wie heeft de oplossing??<P>Swieberd zocht, en bleef verder zochten.<P>Groetn Swieberd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Cluyveduyker, je hebt gelijk! Ik was de bekende grap met de bin en de hex vergeten, en had dus de hexfile omgezet naar hex!! Ben nu wel wakker!<BR>Maascomp, hoe doe je dat dan? Ik kan met winphoenix alleen lezen en schrijven maar niet editten! Zie ik iets over het hoofd?<BR>Budina, en meerderen, bedankt voor de meels!<BR>Picbined laat bij mij in de verschillende modes steeds dezelfde informatie zien, de ene keer wat meer regels dan de andere, maar doet eigenlijk niks meer als secanixeditor.<BR>Bij de secanixeditor kan ik nergens een datum-code ontwaren, wat met de files die door ichbin geopend konden worden wel het geval was.<BR>Ik kan nog steeds niet alle eeprom-files die ik op het net tegenkom open krijgen, er moeten dus nog meer handige progjes bestaan die, net zo mooi als ichbin, andere files kunnen openen.<BR>Wie somt er even een aantal op??<P>Swieberd zocht en bleef verder zochten!<P>Groetn Swieberd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb exact hetzelfde probleem. Bij mij is het ook nog eens zo dat de files die ik niet kan lezen de enige zijn die ik met mijn goldprogrammer geprogrameerd krijg. Dat is dus helemaal lastig want updaten lukt dan al helemaal niet.<P>Mocht je een programma vinden wat jouw verder helpt laat het dan aub even weten. Dan zal ik het daar ook eens mee proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet allemaal tegelijk! (valt zeker toch nog tegen).<BR>Quote:<BR>Ik kan nog steeds niet alle eeprom-files die ik op het net tegenkom open krijgen, er moeten dus nog meer handige progjes bestaan die, net zo mooi als ichbin, andere files kunnen openen.<BR>Wie somt er even een aantal op??<P>Swieberd zocht en bleef verder zochten!<P>Groetn Swieberd. <P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...