Ga naar inhoud


[7025] Hoeveel opnames lopen er LCD plugin


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Hier wat resultaat mijn pogingen om het LCD scherm wat bruikbaarheid in te blazen.

 

De attachment zet in standby mode onder de klok hoeveel opnames er lopen (bijvoorbeeld: 2*Rec als er 2 opnames lopen) en naast de klok in de normale modus (afspelen en kijken).

 

Ik ben nog bezig om de code van Happy2000 erin te stoppen zodat hij ook de remaining tijd laat zien als er geen opname is.

1406261-miloreclcd.tar.gz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de standby klok iets kleiner moeten maken, hij is nu even groot als in de standaard image, en staat iets hoger om plaats te maken voor status informatie. Hier staat nu dus het aantal opnames, maar ik wou er nog meer in zetten. Ik kan alleen niet zoveel bedenken, dus input is welkom.

 

In normale mode heb ik ook wat zitten schuiven, zonder de letters kleiner te maken. In het midden is nu een behoorlijk stuk vrij om informatie in te zetten (Een bandteller zoals de video die had, of resterende tijd?). Ik kon niets vinden om de regelafstand te verkleinen zodat hij lange zendernamen netjes op twee regels zet, dat zou ook een mogelijkheid zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe alleen op Ronaldd. Op overige images is het ook werkend te krijgen, maar het "fat" font moet dan worden toegevoegd. Alternatief is om in de py files de fonts te vervangen (fat -> regular zou al genoeg moeten zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...