Jump to content

Recommended Posts

Posted

otv.bin op m'n pioneer 210 gezet met het aangewezen programma,dit lukte prima,nu is het probleem dat ik geen nieuwe firmware meer met ser/par op m'n pio kan zetten,

is er een mogelijkheid zonder jtag dit te verhelpen?

Heb die otv.bin op een oudere firmware gezet,daar liep het dus fout,de ontvanger werkt nog prima,kan settings en emu nog laden maar kan er dus geen firmware met Pionero erop zetten..Iemand een hint?

 

grt

Posted

probeer is een orginele firmware te schrijven ,naar je decoder ,is dat gelukt!!! en hij werkt weer goed???????Dan kan je daarna weer een andere firmware terug schrijven naar keuze,,,

Dreambox 800 HD SE V2

Dreambox 800 HD
 

Posted

pionero 4 en 5 al geprobeerd,diverse instellingen ser. en par. veranderd,geprobeerd met originele firm.,andere kabels,nee het lukt niet,ik krijg deze avond een andere pioneer 210 om eens te testen of het met deze wel lukt.Ik laat jullie het weten wat het vervolg is.

 

thx en grt

Posted

Het is me dus ook niet gelukt om een andere pioneer210 van nieuw firmw te voorzien.Er zal dus iets fout zijn met de instellingen van pionero of m'n laptop;alhoewel ik er niks bij m'n weten aan verandert heb en de zelfde instellingen gebruik zoals vroeger.Ik zoek verder,

 

grt

Posted

poorten staan ok maar het lukt niet meer met m'n laptop,wel via een oudere pc waar nogthans ook xp op staat.

Weet dus dat er niks mis is met m'n ontvanger.

 

grt

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...