Guest Posted August 11, 2007 Posted August 11, 2007 ik heb een probleem met bijna elke zender van betadigital bij een groot aantal fta zenders heb ik geen beeld maar alleen geluid kan iemand mij hier bij helpen ik heb al gezocht en zag dat meer mensen met de pace puma die ik heb problemen hebben misschien licht het daar aan maar ik heb nog nietmand gezien met het zelfde probleem als mij. groetjes ian
Guest Posted August 11, 2007 Posted August 11, 2007 probeer eens nieuwe settings te downloaden, ik had overlaats hetzelfde aan de hand toen ik had ik de nieuwe settings in mijn hummie gedownload en het probleem was opgelost.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now