Ga naar inhoud


c+ momenteel free to air!!


Gast

Aanbevolen berichten


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Ptje:<BR><B>Momenteel geen beeld.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Jawel hoor !<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by pipo:<BR><B>Die gasten zijn toch wel echt iets van plan .<BR>Ik denk dat we nog verstomd van zullen staan.<BR>Ik ben benieuwd.<BR> smile.gif<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Vandaag gebeld de bekende smoes toen ik vroeg waarom ik donderdag en vrijdagavond een tijd lang geen plaatje had.Ik moest al de kanalen opnieuw inlezen en kreeg een extra signaal op de kaart.Kan niks ontdekken wat veranderd is ik denk dat ze met audio bezig zijn en wat transponder problemen zitten die opmerking werd gemaakt...<P>Ad<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad vreemd. Afgelopen donderdag en zaterdag avond vielen die zenders bij mij weg. (ned 1,2,3 c+1 c+2 en cinecinemas)<BR>Ik meteen origineel kaartje erin gedaan maar nog niets<P>Na ongeveer 10 min kwam alles weer door, ook op het originele kaartje<P>------------------<BR>cu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zenders zitten samen op een transponder. Season er in en ook deze kreeg geen communicatie binnen. Conclusie: technisch probleem op deze ene transponder<P>GSAT<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<P>Verdraaid, ben je naar het nieuws aan het kijken.<BR>Beeld weg, weer die transponder 12515.<BR>Kunnen die gasten van canal+ dat zo maar ongestraft doen.<BR>Nou ik word er in die tussen tijd ook schijtziek van.<BR>Als ze toch zo graag willen rotzooien, laat ze het dan in de late nacht uren doen.<BR>Hebben we daar tenminste minder last van.<BR><P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...