Jump to content

philips 5816 vraagje

Guest

Recommended Posts

Ik heb een Philips DST5816 <BR>Nu wil ik naar handmatig kanalen instellen gaan,hier word gevraagd om een code<BR>Ik heb al 0000 en 9949 geprobeerd.<BR>Wie kan me hiermee helpen?<BR>groetjes Marco<P>------------------<BR>

ik heb ook een dst 5816, maar kan nergens vinden dat je handmatig kanalen kunt instellen. <BR>Zou dat een verschil in de software versie zijn.<BR>Ik zou wel willen dat het kon want dan kun je nieuwe kanalen toevoegen zonder dat ie alle eerder verwijderde kanalen ook weer binnenhaalt.<BR>Mocht ik niet goed gezocht hebben in mijn menu, laat me dan ajb even weten waar ik het kan vinden.<BR>

Als je naar kanaleninstelling gaat in het menu dan kan je kiezen uit: verwijderen <BR>toevoegen en of handmatig toevoegen<BR>bij handmatig toevoegen moet je een code invoegen<BR>dit is de code die ik zoek<BR>marco<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.