Ga naar inhoud


[7025] Nieuwe Gemini DM7025 (Gemini2 v3.00)


JBnl

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb hetzelfde probleem als smarty-77. Had versie 2.1 en heb nu versie 3.0 erin gezet, echter een kanalenlijst krijg ik er met geen mogelijkheid in. Geprobeerd met dreambox edit 2.02, dit gaat prima, doet wat hij doen moet. De box opnieuw opstarten en ..... niets. Aleen de kanalen die ik de box zelf heb laten zoeken laat hij wel zien. Daarna nogmaals geprobeerd met ftp. Ook dit gaat prima, alles gaat erin zoals het hoort, opnieuw opstarten van box en ...... weer niets.

Heeft iemand nog een idee?

 

Lijsten geprobeerd: Captains en Likra.

Groeten,
Frans.

DB8000 DB800 Pli Jade3, Draaibaar, 4k Sony 65 inch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@ allen: Heb deze draad even aandachtig gelezen maar toch nog wat vragen. Nadat ik Gemini 3.00 in mijn Barry Allen (versie 0.3.2) heb gezet werkt deze niet. Het volgende wil ik graag weten:

 

Ik heb versie 1.8 in flash en versie 2.4 en 3.0 op de CF. Ik start met BA en kies versie 3.0. Hier blijft de box dus hangen. Komt dit door die OE 1.5? (versie 2.4 doet het prima)

 

Als ik 3.0 in flash zet, kan ik dan 2.4 nog starten van de CF?

Moet ik hier voor een nieuwe BA installeren?

 

Misschien domme vragen, maar ik wil wel de huidige 2.4 laten draaien vanaf de CF zolang 3.0 niet volledig is geconfigureerd. Andere wordt de familie boos als de boel niet meer werkt.

 

bvd

Alfman.

Humax i5050 - CAIW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
@ allen: Heb deze draad even aandachtig gelezen maar toch nog wat vragen. Nadat ik Gemini 3.00 in mijn Barry Allen (versie 0.3.2) heb gezet werkt deze niet. Het volgende wil ik graag weten:

Ik heb versie 1.8 in flash en versie 2.4 en 3.0 op de CF. Ik start met BA en kies versie 3.0. Hier blijft de box dus hangen. Komt dit door die OE 1.5? (versie 2.4 doet het prima)

Als ik 3.0 in flash zet, kan ik dan 2.4 nog starten van de CF?
Moet ik hier voor een nieuwe BA installeren?

Misschien domme vragen, maar ik wil wel de huidige 2.4 laten draaien vanaf de CF zolang 3.0 niet volledig is geconfigureerd. Andere wordt de familie boos als de boel niet meer werkt.

bvd
Alfman.


Ja 3.0 in de flash en je kunt de rest in dualboot installeren, oude en nieuwe kun je dan gewoon installeren in Ba
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...