Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi,

 

in ene heb ik vanavond dat de stemmen vd mensen als robots klinken, dit is bij alle zenders, zowel gecodeerd als ongecodeerd, heeft iemand dat al eens gehad en vooral zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik hier weer af kom

 

bvd

Bari

Posted

Hallo Bari,

 

Kan het zijn dat je output (van Inverto naar TV (of versterker)) veel te hoog staat? Ik heb dit ook eens gehad, geluid op inverto zachter zetten en geluid van TV harder, toen was het weg.

GigaBlue QUAD plus 4XS2

Posted

Hoi

 

bedankt voor je advies maar ik heb de inverto met de knop uitgezet en zichzelf laten rebooten en toen was het probleem weg

 

toch vreemd

 

mvg

 

Bari

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...