Bari Posted August 12, 2007 Posted August 12, 2007 Hoi, in ene heb ik vanavond dat de stemmen vd mensen als robots klinken, dit is bij alle zenders, zowel gecodeerd als ongecodeerd, heeft iemand dat al eens gehad en vooral zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik hier weer af kom bvd Bari
the_knarf Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Hallo Bari, Kan het zijn dat je output (van Inverto naar TV (of versterker)) veel te hoog staat? Ik heb dit ook eens gehad, geluid op inverto zachter zetten en geluid van TV harder, toen was het weg. GigaBlue QUAD plus 4XS2
Bari Posted August 13, 2007 Author Posted August 13, 2007 Hoi bedankt voor je advies maar ik heb de inverto met de knop uitgezet en zichzelf laten rebooten en toen was het probleem weg toch vreemd mvg Bari
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now