Ga naar inhoud


[Pioneer] settinglijsten in pioneer receiver


jonas

Aanbevolen berichten

Hallo satfans,<P>heb sinds enkele maanden een Pioneer DBR-S100N2 receiver met embedded SECA.<BR>De capaciteit in deze receiver is echter beperkt tot 999 kanalen.<BR>Ik ben in bezit van een schotel met 2 LNB's(Astra en Hotbird). Als ik de receiver laat zoeken vindt hij meer dan 999 zenders, dus pakt hij de eerste 999, en stopt ze in het geheugen, de rest verdwijnt.<BR>Mijn vragen:<BR>1) Is het mogelijk de receiver naar zenders op een bepaalde frequentie te laten zoeken? Naar mijn beste weten is het 'all or nothing'!!!<BR>2) Bestaat er een mogelijkheid om met je PC een settinglijst in te lezen? Waar vind ik de betreffende transferring software, en waar zijn goede settinglijsten te vinden?<P>groetjes <P>Jonas<P>------------------<BR>

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zit met hetzelfde probleem, een maar ik hoef slechts een paar zenders van Hotbird te ontvangen, dus heb ik dit opgelost door eerst de hotbird lijst binnen te halen en hier alles te verwijderen wat ik niet nodig vind. Daarna de astra binnengehaald en ik ben compleet. Maar ik geef toe dat het geen fijne oplossing is. Helaas zijn er volgensmij geen applicaties om met PC de lijst te bewerken.. helaas...<P><BR>------------------<BR>frozen-sky<BR>--<BR>Telephaty is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.<p>[This message has been edited by frozen-sky (edited 03-01-2001).]

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...